måndag 27 september 2010

Sista natten hemma


Sista natten hemma. Var hemma hos mamma och pappa tidigare och fixade det sista, kopierade papper och så. Och så kom
Ullis och Freddy förbi och hälsade på och lämnade en avskedspresent med lite förnödenheter på resan! Så gulliga vänner man har.  Tack söt!! 
Nu sitter jag i soffan och nästan allt är packat, det är bara det allra sista så som necessären och datorn som är kvar att stoppa ner. Jag känner mig inte speciellt nervös, jag längtar tills vi sitter på planet och har påbörjat resan. Men lite rädd känner jag mig. Rädd för ovissheten, att inte ha en aning om vad som kommer att hända i framtiden och att inte ha några planer. Men förnuftet säger att det löser sig. Så jag får väl försöka lita på det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera