torsdag 28 oktober 2010

Fyrverkerier och förbannelse

Ikväll vart det middag i Darling Harbour med Nina som avslutades med fina fyrverkerier i hamnen. Efter det hade vi tänkt gå på bio men ingen av oss kände riktigt för det så vi vandrade runt en stund och hamnade i närheten av Scubar. Den här gången var det Nina som ville gå in och vi sa ok. Men fy fan vilket förhatligt, vidrigt ställe det där är!! Helt och hållet designat för 18-åringar som bara vill supa och bli så fulla det går. Att jag hinner glömma bort just hur mycket jag verkligen avskyr det varje gång tjejerna vill gå dit!! Fy fan och förbannelse över det jävla stället, jag vill aldrig mera sätta min fot där! Att det är där avslutningsfesten efter SurfCamp hålls gör inte saken bättre, det är nästan värt att strunta i hela surflägret bara för att slippa efterfesten på Scubar... Men jag kommer glömma bort igen hur mycket jag avskyr det. Jag kommer vara lika lättövertalad nästa gång. Alla andra tycker ju att det är roligt så det kan ju inte vara så illa. Och så kommer jag förbanna stället lika mycket nästa gång. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera