onsdag 20 oktober 2010

Ostron och Twilight

Vi har fått en hel del jobb på konferenscentret, bla på Australian Motorshow. Igår jobbade jag på Maserati och Lexus och Maria var på Audi. Många fina bilar att balansera brickor emellan! När severingen var över och vi hade vår rast så fanns det en massa ostron kvar, så jag var tvungen att smaka! Jag har aldrig ätit ostron tidigare, och jag kommer aldrig göra det igen. Det var absolut vidrigt!!

Tiden då vi inte jobbar så är jag en ganska trist vän för Maria just nu. Jag lyssnar nämligen på Stephenie Meyers Twilight-serie som jag stal från Marias dator, och jag är fast! Jag förstår verkligen fansen som blivit lite bestatta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera