onsdag 22 december 2010

Tidig julklapp

På fredag blir det Secret Santa efter julmiddagen i Maroubra, men jag och Maria bytte julklappar redan idag på Paddy's Market.

Det tar på krafterna och känns i plånboken när man befinner sig i stan, speciellt i Sydney. Det blir sena kvällar, mycket folk och en massa promenerande samtidigt som jag vaknar halv sju varje dag. Det mesta kostar skjortan och jag tjänar inga pengar. Men det känns bättre än jag trodde det skulle göra att vara tillbaka i civiliationen. Mycket beror nog på Maria, på hur kul det är att se henne igen. Det ska bli skönt att åka tillbaka till Chesleigh efter jul men jag tror att jag kommer överleva veckan i stan utan större problem. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera