torsdag 20 januari 2011

Tillbaka i Glebe

Så här ser utskiten ut när jag sitter på en parkbänk här i Glebe, Sydney och pratar med mamma i telefon. Jag är tillbaka i civilisationen igen och  efter att ha vinkat av min älskade vän Nele som sitter på ett plan mot Hamburg nu, så har jag ägnat eftermiddagen åt att spatsera längs Glebe Pt Rd bland alla caféer, bokaffärer, grönskshandlare och butiker. Skulle jag vara bosatt i den här staden skulle jag definitivt bo i Glebe. 

Nu ska jag skynda mig ner i källaren här på YHA, det är filmkväll ikväll och de visar underbara Pan's Labyrint. 

1 kommentar:

  1. Stämmer väl överens med din beskrivning:)Ser väldigt mysigt ut!
    Kram mamma

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera