tisdag 22 mars 2011

I've got a taste of the real life again and I don't want to want it yet, but I do...

Jag befinner mig pa resande fot och backpackar runt Australien. Vilken drom va! Men jag har fatt smaka pa det "riktiga" livet igen och jag vill ha det. Illa. Jag vill fortsatta resa men jag ar for rastlos och jag tyckte for mycket om att ha vardagens komfort och stadens bekvamlighet med intellektuell stimulans for att ha ro i kroppen att fortsatta mitt planlosa flackande. Mina olika viljor sliter i mig - jag vill fortsatta resa men vet inte om jag har ro till det, samtidigt vill jag utmana mig sjalv och stimulera mitt intellekt. Jag har hittat en stad dar jag trivs och manniskor jag tycker om, jag vill stanna har. Men det kravs mer an sa, pa andra sidan jorden hjalper det inte att vara med i EU man maste kvalificera sig for ytterligare visa och det ger atminstonde ordentligt med stimulans vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera