torsdag 21 april 2011

My special someone

Jag och Rich vid Milsons Point med Harbour Bridge och Operahuset i bakgrunden. Och nej, han är inte kortare än mig. Jag råkar bara stå på en kant här. 
För ett par månader sedan träffade jag en underbar människa. En person som på kort tid blev mycket viktig för mig och som jag nu kallar pojkvän och håller väldigt kär. Detta var det absolut sista jag hade i tankarna när jag kom till Australien. Jag var över män och mer eller mindre inställd på att leva resten av mitt liv som lycklig singel. Men jag antar att det är som dom säger - när man inte letar och minst anar det så dyker dom upp... 

2 kommentarer:

  1. Looking forward to seeing you both in September! M+P

    SvaraRadera
  2. åh, som en saga! Jag är så glad för din skull! Måste dock säga att jag saknar dig här hemma och på jobbet, det är inte alls detsamma utan dig. Spännande.... blir du en aussie på heltid nu då?? hihi Stor kram Anna

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera