onsdag 6 april 2011

Tillbaka till hästarna för skolloven

Nu sitter jag än en gång på tåget genom Blå Bergen på väg till Bathurst för att jobba på Chesleigh. Kvar i Sydney lämnar jag Rich, en person som oväntat dök upp i mitt liv sist jag var på gården och som på kort tid blivit en viktig del i det. Han kommer upp i helgen för att hälsa på innan gästerna kommer på måndag. Då ska jag ta hand om skollovsfirande gäster i två veckor framöver, något jag ser mycket fram emot. Det ska bli härligt att komma tillbaka och göra nytta samtidigt som jag gör något jag tycker är otroligt kul. 

-- Sent from my Palm Prē

2 kommentarer:

  1. Hej Carro! Nu var det ett teg sen jag tittade in hos dig, men ni verkar ju ha det bra;)...kram från Anna bult

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera