torsdag 27 oktober 2011

Tillbaka hem efter semester

Vi har precis kommit tillbaka hem efter en vecka med vänner på en båt i the Whitsundays. Igår var första dagen tillbaka på jobbet. Jag jobbar som accounts manager på ett företag som designar websidor, och klär mig 'smart casual'. På fredagar så är det jeans. Trivs utomordentligt på mitt första 'riktiga' jobb. 
Men nu är det dags för en latte innan jag sätter igång med dagens arbete. Vi har en proffesionell kaffemaskin på kontoret, men jag är inte så bra på det där. Oftast är det någon annan som ska ha också, då slipper jag.

-- Sent from my Palm Prē

2 kommentarer:

  1. Klockan är 6 och jag måste stiga upp. Trött, orkar inte, vill inte. Då läser jag detta inlägg och vips blir jag glad, stolt och pigg! Livet är en dans! kram <3 pa

    SvaraRadera
  2. Vad menar du.... är inte Ibis ett riktigt jobb??? ;) Hoppas att Frankrike var fantastiskt:) Kramar Anna & Linda!

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera