lördag 14 april 2012

I've found an amazing thing

Idag gjorde jag något (för mig) väldigt vågat. Jag klippte mig. Senast jag klippte mig var säkert 4-5 månader sedan, jag är väldigt försiktig med att prova nya frisörer - för några år sedan kom jag hem och grät över min nya frisyr och sedan dess har jag haft svårt att lita på nya frisörer. Ett tag nu har jag velat klippa mig för mitt hår har varit i stort behov av det, så idag gjorde jag ett impulsbeslut och klippte mig i salongen på bottenvåningen av vårt hus. Vad glad jag är att jag gjorde det. Jag fann en underbar frisör, italienske Vincent. Mitt hår ser fantastiskt ut och känns friskt igen. Jag har äntligen funnit en frisör!


2 kommentarer:

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera