lördag 1 mars 2014

My best friend for getting around Sydney

Det har nu blivit dags för mig att konvertera mitt svenska körkort till ett NSW drivers licence. Lagom med det har jag hittat bästa receptet för att komma över min osäkerhet att köra i Sydney - numera talar Google Maps om för mig vart jag ska och med automatlåda behöver jag inte famla efter växelspaken med fel hand! Har länge ogillat att köra i Sydney med så mycket annorlunda jämfört med att köra i Sverige och Europa. Men nu äntligen efter 3.5 år så är jag inte längre nervös över att köra inne i stan.

1 kommentar:

  1. Hehe, jag vet inte hur jag skulle klarat mig utan Google maps när jag först kom till Sydney!! :P

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera