torsdag 7 augusti 2014

Waiting


Sitter just och väntar på möbelleverans i en sprillans ny lägenhet som håller på att bli inredd. Champagnen åt nya ägaren väntar orörd på köksbänken. Än så länge finns här bara en soffa som levererades imorse. Leveransen jag väntar på skulle varit här för en halvtimme sedan. Suck.

Väntar också spänt på att H&M ska öppna i Sydney! Sydney Morning Herald har äntligen bekräftat att de öppnar i oktober, i North Ryde som inte ligger alldeles för långt hemifrån oss. Har längtat så otroligt på att de ska komma hit, finns inget riktigt prisvärt här om man är över 22 och inte gillar Target... 

1 kommentar:

  1. Åååå jag läste det här om dagen och jag blev helt till mig! Mina kollegor tyckte jag var galen och förstod inte hur en klädbutik kan göra en människa så glad. Haha, men som svensk vet man ju hur BRA H&M är! Längtar så mycket tills oktober! :D Äntligen får vi också hm!

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera