torsdag 12 maj 2011

På tåg igen

Denna gången bär det av norrut, 5h fr Sydney till Quirindi och sedan 8 mil västerut. Där kommer jag förhoppningsvis trivas och stanna i 3 mån så att jag kan förlänga mitt visa ytterligare ett år. Jag ska jobba med får, kor och polohästar. Känns bra, har pratat med dem på tfn och fått ett bra intryck. Rich har fått adress och telefonnummer så att han vet var jag befinner mig. Det var svårt att säga hejdå imorse. Vi har varit tillsammans nästan hela tiden varje dag i tre veckor och nu ska vi vara ifrån varandra i 3 månader. Det kommer ju inte gå så länge utan att vi ser varandra, han har lovat att hälsa på ofta, men ändå. Jag kommer sakna honom väldigt mycket. 

-- Sent from my Palm Prē

1 kommentar:

  1. Du ska se att tiden går fort, vännen. Se till att hålla dig sysselsatt bara :) Kommer du ha internet?? Jag har ju äntligen fixat skype och webbkamera :) KRAAAAAAM!

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera