söndag 7 augusti 2011

When you know, you know

Helgen i Port Douglas var underbar på mer än ett sätt. Det är nu en vecka och en dag sedan min australienska drömprins frågade mig om jag vill gifta mig med honom. Han är underbar på alla sätt och han gör mig lyckligare än jag någonsin varit tidigare. Jag är så otroligt tacksam att jag träffat honom. Tack Toby för att du snubblade och pajade läppen på mig, tack Maria för att du tog dina finska besökare till Tasmanien, och tack Sasha för att du bjöd mig till Gemimas avskedsfest/Miffys födelsedag. Utan er hade jag inte stannat på Chesleigh och träffat mannen i mitt liv. Visst har det gått snabbt, men när man hittat rätt så vet man. Jag vet. (Och svårt för alla som sett oss tillsammans att undgå!)

Nyförlovade i Port Douglas

3 kommentarer:

  1. Ännu en gång Grattis!! Så himla kul för dig!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis:) Så kul att du är lycklig och mår bra! Hoppas man får se dig i Sverige snart! Kram Alex

    SvaraRadera
  3. Stort grattis igen till er båda, och massa lycka till! Är jätteglad för din skull. Och inte det minsta avundsjuk..... :P Stor kram!

    SvaraRadera

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera