måndag 12 september 2011

Sista natten i Sverige

I bilen på väg till Arlanda för en natt på Ibis innan vi lämnar Sverige för att hälsa på Richies bror i Antibes på den franska rivieran. Tyvärr så har vi båda åkt på en ordentlig förkylning och lider fortfarande av jetlag... Men det har varit trevliga 10 dagar här hemma trots att det varit lite stressigt att hinna med allt och träffa alla. Jag är väldigt glad att vi kunde gå på min underbara vän Ulrika och hennes Freddys sagobröllop i Rottneros Park. Och dagen efter så blev det dags för släkten att fira min och Richies förlovning. Jag har dessutom hunnit med att gå till tandläkaren! Så nu är väl det mesta i alla fall avklarat och det ska bli härligt med sol och värme igen, även om det dröjer lite till innan vi kommer hem. Den största prövningen hade jag nog idag när det var dags att packa... Jag hade ju nästan ingenting med mig hit, men har desto mer med hem... Jag har räknat noga på bagagevikten och är väl ganska säker på att det kommer gå bra med allt. Äntligen så får jag med min garderob hem och behöver inte sakna allt längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera