lördag 11 augusti 2012

Dress - done

För första gången så känns vårt bröllop i februari på riktigt, för jag har just köpt min bröllopsklänning (och hunnit med lite bröllopspanik). Det är bara 6 månader kvar och vi har en del att planera och organisera innan dess. Nu förstår jag varför man väntar ett år från förlovning till bröllop, det är en hel del som ska göras och mycket som bokas upp långt i förväg. Nästa steg för oss är att välja och boka fotograf, sedan måste vi börja med inbjudningarna som ska skickas ut i november.

Det är mer än jag anade att planera ett bröllop. Vi ville ha det ganska enkelt men det är ändå massa som ska göras. Fast det är absolut värt det. Planerandet är en process i sig och jag njuter av alltihop. Jag kommer aldrig gifta mig igen och vill ta tillvara på varje ögonblick.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj att kommentera som "Namn/URL" i rullgardinsmenyn om du inte vill logga in för att kommentera